۱۳۹۱ فروردین ۸, سه‌شنبه

ناصر شکر خوار، برای چهارشنبه سوری شکر خوری می کند

ناصر مکارم شیرازی یکی از مراجع تقلید مومنین شیعه، ساخته و پرداخته حکومتی حوزه علمیه قم است که ستاره اقبالش با کرنش در برابر خامنه ای درخشش بیشتری گرفته است.

او را ناصر شکر نیز می خوانند چرا که او را به درست یا به غلط سلطان شکر ایران دانسته و آن چنان که می گویند مافیای ملاها، تولید و واردات شکر ایران را به عهده او و دار و دسته اش گذاشته است.

البته بهتر است این بخش از اتهامات ایشان را به گذاریم تا سرنگونی جمهوری اسلامی و بازخوانی پرونده های این جنایتکاران و خیانتکاران به ملت ایران و اما ایشان اخیرا برای چندمین سال متوالی اظهار لحیه فرموده اند و فتوی صادر نموده اند که چه نشستید چهارشنبه سوری و ترقه در کردن سبب خسارات جانی و مالی فراوان می شود و... و آن چه که از نیاکان به ارث می رسد نباید لزوما اگر با عقل جور در نمی آید بکار بست.

دو نقل قول از ایشان که از وب سایت او برایتان عینا منعکس می کنیم:

1- "شنیده بودم که شما گفته اید نوروز بی اساس و سطحی است و مسلمانان را از آن بر حذر داشته اید. می خواستم بدانم که آیا این مطلب صحت دارد و این که نظر شما درباره نوروز چیست؟

عید نوروز جنبه های مثبت و منفی متعددی دارد. جنبه های مثبت آن نظافت، صله رحم، کمک به اقشار ضعیف و کم درآمد و مانند آن است و جنبه های منفی آن، مراسم خرافی چهارشنبه سوری، سیزده به در، تشریفات کمرشکن، چشم و هم چشمی، مسافرت های گناه آلود، شکستن مرز محرمیت ها و امثال آن می باشد. حال اگر به جنبه های مثبت آن پرداخته شود و از جنبه های منفی آن اجتناب شود طبق روایت حضرت علی علیه السلام که فرمدند:

کُلُّ یَوْمٍ لَا یُعْصَى اللَّهُ فِیهِ فَهُوَ یَوْمُ عِیدٍ

عید نوروز طبیعی، عید تشریعی هم می شود و اگر خدای نکرده بر عکس شود از منظر حضرت علی (علیه السلام) چنین روزی عید نخواهد بود."

2- "تمام بت پرستان در طول تاریخ در پاسخ این سؤال که چرا بت ها را مى پرستید؟ مى گفتند: به تبعیت از نیاکان و گذشتگانمان این کار را مى کنیم. آیا هر کارى که گذشتگان کرده اند، آیندگان باید انجام دهند، یا باید اعمال گذشتگان را در ترازوى عقل و خرد سنجید و تنها به آنچه که عقل آن را تأیید مى کند عمل کرد؟

یکى از آداب و رسوم گذشتگان مراسم خرافى چهارشنبه سورى است، که نتیجه آن نابینا شدن، از دست دادن دست و پا و زیبایى صورت، خسارات مالى و جانى بسیار است. آیا به صرف این که گذشتگان این کار را مى کردند ما هم باید انجام دهیم، یا به حکم عقل آن را رها کنیم؟"

خوب اگر این درست است چرا آقای مکارم شیرازی بخش نخست این فرموده را خود اجرا نمی کنند و هر کار بدی که گذشتگان کرده اند را به شاگردان و مقلدین خود حقنه می کنند . برای پی بردن به دانش ایشان بهتر است به کوهی از فتواها در سایتشان نظری بیندازید که بسیار تحسین برانگیز است دو نمونه از آنها:

1-"سوال: خاله من مسیحی شده است و مبلغ مسیحیت است. حال رفت و آمد با ایشان چه حکمی دارد؟

جواب: مرتد محسوب می شود و رفت و آمد با او جایز نیست."

2- "خروج از منزل جهت فعالیت های اقتصادی و سیاسی

سوال:آیا زن بدون رضایت شوهر می تواند برای فعالیت های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، از منزل خارج شود؟

جایز نیست ولی اگر زن در عقد ازدواج چنین حقی را برای خود قائل شده باشد اشکالی ندارد ."

این آقای شکر خوار شکر خور در تحریف قرآن نیز دستی بر آتش دارند:

سوره الاسرا - سوره شماره 17 - آیه 104:

وَقُلْنَا مِن بَعْدِهِ لِبَنِي إِسْرَائِيلَ اسْكُنُواْ الأَرْضَ فَإِذَا جَاء وَعْدُ الآخِرَةِ جِئْنَا بِكُمْ لَفِيفًا


و بعد از آن به بني اسرائيل گفتيم در اين سرزمين
(مصر و شام) ساكن شويد، اما هنگامي كه وعده آخرت فرا رسد همه شما را دسته جمعي (به آن دادگاه عدل) مي‏آوريم. (ترجمه ناصر مکارم شیرازی- سایت پارس قرآن )


وپس ازآن به بنی اسراییل گفتیم: در آن سرزمین ساکن شوید ، و چون وعدهء آخرت بیاید شما را بیاوریم همه با هم (ترجمه زین العابدین رهنما -چاپ 1349 خورشیدی - جلد دوم- چاپ پیش از انقلاب )


و پس از او به فرزندان اسرائيل گفتيم در اين سرزمين ساكن شويد پس چون وعده آخرت فرا رسد شما را همه با هم محشور مى‏كنيم (ترجمه فولادوند - سایت پارس قرآن)


و پس از او به بنى‏اسرائيل گفتيم در سرزمين خويش ساكن شويد، و چون وعده آخرت فرارسد همگى‏تان را با هم باز آوريم‏ (ترجمه خرمشاهی - سایت پارس قرآن)


چنانچه توجه کنید در هیچ جای آیه سخنی از مصر و شام نیست و جناب شکر خوار آن را به ترجمه افزوده اند و چرا این کار را کرده اند خیلی روشن است ایشان مرجع تقلید حکومتی هستند و هر آن چه که به نفع حکومت جمهوری اسلامی باشد ایشان همان کار را می کنند. در قرآن تصریح شده است که بنی اسراییل در آن سرزمین یا در این سرزمین و یا در سرزمین خویش ساکن شوید و البته منظور سرزمین مصر که بنی اسراییل در آن جا در بردگی بسر می بردند قطعا نیست بلکه سرزمینی است که آبا و اجدادشان در آن زندگی می کردند که با سیاست فعلی جمهوری اسلامی که می گوید اسراییل غده سرطانی است نمی خواند و در نتیجه مرجع تقلیدش نیز به تحریف قرآن دست می زند.


و اما از پیشینه امنیتی اطلاعاتی آقای شکر خوار شکرخور

پرویز ثابتی ، مقام امنیتی ساواک در کتاب دامگه حادثه می گوید:

"دردوران ارتباط ساواک با حوزه علمیه قم، یکی از آخوندهایی که مرتبا به ساواک و اداره امنیت داخلی می آمد، ناصر مکارم شیرازی بود و حتی هزینه چاپ نشریه جهان اسلام را نیز از ساواک دریافت می کرد."

و یکی از مقام های فراری امنیتی جمهوری اسلامی ایران هم متذکر شد که وی به همراه آخوند ناطق نوری در هتلی در نور (شمال -دریا ی خزر) معمولا" ماههای رمضان تا سحر مشغول بازی با پری رویان بودند.

آقای مکارم شیرازی در مورد جشن های ایرانیان شکر زیادی نخورید و به همان شکر خواری خود بپردازید تا با سرنگونی جمهوری اسلامی به آن پرونده نیز رسیدگی شود!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر