۱۳۹۱ تیر ۱۴, چهارشنبه

به هیچ کس و هیچ مقامی حق تایید سنگسار را ندهیم


بدبین ترین افراد نسبت به انقلاب اسلامی (نخبه یا غیر نخبه ) در آستانه انقلاب اسلامی تصور نمی کردند که با به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و به قدرت رسیدن خمینی گجسته و حواریونش خشونت آن هم در حد توحش دوران باستان که یکی از نمادهای اصلی اش سنگسار است درجامعه ایران آن هم در اواخر قرن بیستم نهادینه شود. چند نکته ای را با یکدیگر مرورمی کنیم.
نکته نخست:
پیامبر گونه خطاب کردن خمینی از سوی غربیان:
ما ایرانیان همیشه از این موضوع گله داشتیم که چرا رسانه های فرنگی در پیش از انقلاب شوم اسلامی و به چه مناسبت خمینی گجسته را به مانند قدیس و پیامبر به ما جلوه می دادند.؟ *

غافل از این که آنها کاملا" درست می گفتند و فقط از یک قدیس و پیامبر می توان انتظار داشت که چنین سبوعیتی به خرج دهد و چنین قوانین غیر انسانی را بر ملت مظلوم ایران دیکته و به اجرا در آورد.
نکته دوم:
مسئولیت پذیری:
چیزی که در مورد حاکمان دیکتاتور جهان سوم معنا و مفهومی ندارد و اصولا" باید تقصیر را انداخت گردن کس دیگر! نمونه بسیار خوب آن، اظهارات اخیر محمد رضا رحیمی در باب آن که تلمود یهودیان (که در 1600 سال پیش نوشته شده است) باعث و بانی اشاعه مواد مخدر در جهان است و برای آن که استدلال ابلهانه خود را به شنوندگانش بقبولاند دلیل محکمتری می آورد که: " اگر بررسی در کل جهان صورت بگیرد، حتی یک صهیونیست معتاد نیز پیدانمی‌شود."
در موردسنگسار نیز ، انگار نه انگار که این حکومت نامحترم اسلامی است که قضاتش و دیوانعالی کیفریش امر به سنگسار می کنند، معممی به نام آقای "عبدالحسین هراتی" نیزکه در خارج از کشور زندگی می کند و در وب سایت های گوناگون حضور فعال دارد تلاش بی مانندی دارد که ثابت کند که سنگسار در تورات است و در قرآن نیست ، ایشان اظهارمی کنند "کیست که نداند سنگسار حکمی است متعلق به شریعت یهودی و حضرت عیسی مسیح به نقل واضح در انجیل آن را نسخ کرده و قرآن حکمی کاملا متفاوت با آن تاسیس نموده است ، اعاده این حکم در اسلام بطور واضح تلاشی بنی اسراییلی بوده است."

البته آقای هراتی به مخاطبانش یادآوری نمی کند که در 1600 سال گذشته یعنی دو قرن پیش ازطلوع اسلام سنگسار در میان یهودیان منسوخ و در زمینه انجام سنگسار توسط یهودیان گزارشی به تاریخ داده نشده است و این حکومت اسلامی خمینی و خامنه ای است که قوانین سنگسار را مجددا در ایران باب کرده اند.
از دیگر سو برای این که صحت سخنرانی گهربار آقای رحیمی روشن شود ذکر یک آمار ضروری است که از برکات حکومت اسلامی بر اساس اقرار مراکز رسمی ریز و درشت شان، ام القرای اسلام دارای 8 میلیون معتاد است که البته حتی یک نفرشان هم تلمود نخوانده است و شگفت آورتر آن است که در بین اعدامی های نگون بخت متهم به پخش و فروش مواد مخدر برخلاف گفته آقای محمدرضا رحیمی نشانی از یهودیان نیست(نگارنده هشدار می دهم که ممکن است درفشانی های محمدرضا رحیمی، آغاز یک توطئه ازسوی حکومت احمدی نژاد برای ضربه زدن به جامعه کوچک و بی دفاع یهودی در ایران باشد).

برای آنکه نشان دهیم ، حکم سنگسار در یهودیت 1400 سال پیش بایگانی شده بود به فراز زیر از سیره ابن هشام نگاه کنید.
درسيره ميخوانيم كه پس ازآنكه پيامبر اكرم ومؤمنين به مدينه هجرت كردند، اتفاق افتاد كه يك زن و مرد از يهودان مدينه مرتكب زنا شدند. يهودیان به نزد پيامبر رفتند و گفتند تو كه ادعا مي كني آمده‌اي تا احكام تورات را اجرا كني، اكنون بيان كن كه حكم تورات درباره‌ زن و مرد زناكار چيست؟پيامبر اكرم به «بيت المدراس» (مدرسه‌ ديني يهودان) رفت و از خاخام ها خواست كه تورات را بياورند و حكم زناكار را برايش بخوانند. ولي هركدام از خاخامها گفت حكم تورات آنست كه زن و مرد زناكار را بايد وارونه بر خري سوار كنند و با روي سياه درشهر بگردانند تا عبرت ديگران شوند. وقتي پيامبر به آنها سوگند داد كه تورات را بياورند و حكم زناكار را بخوانند، خاخام جواني به نام عبدالله ابن صوريا تورات را آورد و خواند و گفت: حكم زناكار در تورات آنست كه سنگسار شود. پيامبر اكرم گفت: من شايسته‌ترين كس به اجراي حكم تورات هستم كه حكم خدا است؛ و دستور داد آن زن و مرد زناكار راسنگسار كردند. [سيره ابن هشام: 2 / 206- 207. تفسير طبري: 4 / 572- 575]
مگراین که بگوییم که سیره ابن هشام و تفسیر طبری نیز توطئه صهیونیستها بوده است.

نکته سوم:
این که هیچ کس در هر مقامی که هست حق ندارد به صرف این که در کتابی چه تورات و چه قرآن و چه حدیث ، حکم سنگسار وجود دارد آن را به اجرا در آورد، حال می خواهدقاضی دادگاه باشد یا هیئت منصفه یا مامور اجرا یا سنگ پران ، همه و همه جنایت علیه بشریت انجام داده و می دهند و در فردای آزادی ایران باید محاکمه و مجازات شوند
و نکته آخر:
این که بر ما است که در خارج از ایران، کسانی که در برابر زیر سوال بردن تبهکاری جمهوری اسلامی در انجام حکم سنگسار تلاش برای رفع و رجوع این جنایت هولناک می کنند و برای مثال پاسخ می دهند که "هر مملکتی قوانین خودش رادارد" را رسوا کنیم و آن ها را از جامعه ایرانی خارج از کشور طرد کنیم و اجازه ندهیم آنها با سوء استفاده از آزادی و دموکراسی که دست آوردهای تمدن بشری است نه ایدئولوژی های مقدس، جامعه ایرانی خارج از کشور را نیز به ویروس خشونت، آلوده کنند.

پانویس:
*
خمینی در فرانسه– فصل هشتم – صفحات 206-223 از انتشارات شرکت کتاب – چاپ نخست – دکتر هوشنگنهاوندی -2010 میلادی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر