۱۳۹۱ مرداد ۲۵, چهارشنبه

روحانیت شیعه و محیط زیست

سیاست عین دیانت ماست و دیانت عین سیاست ماست
بر اساس این شعار مدرس سیاستمدار دوران مشروطه و رضاشاه که در توافق با دخالت مذهب در سیاست و در مخالفت با جدایی سیاست از مذهب است، خمینی و حواریونش حکومت جمهوری اسلامی را پی افکندند و شوربختانه،بسیارانی که با آن مخالف بودند به قول مرحوم بازرگان یا مجذوب یا مرعوب، جاده صاف کن این حرکت شدند.
پس از به ثمر رسیدن انقلاب و واژگونی سلسله پهلوی، هر صدایی را که در این زمینه بلند شده و در خواست سکولاریته شدن حکومت را داشته در کوتاه مدت یا دراز مدت، توسط جمهوری اسلامی سرکوب شده است و دلیل آنرا هم برای خلق الله چنین توضیح داده اند که همه دستورات و پاسخ ها در قرآن است ویا در آستین فقهای عالیقدر و مراجع معظم تقلید که نایبان امامند بر کره ارض و هیچکس دیگر را اجازه چون و چرایی نیست.
اکنون بپذیریم که سخن این حضرات و این دستور العمل صحیح است و اصولا نباید سیاست را از مذهب جدا کرد و ما می خواهیم روحانیت در زندگی ما دخالت کند و راه خوشبختی و سعادت را به عوام الناس که ما باشیم نشان دهند. همه می دانیم که مراجع تقلید که با نام با مسمای آیت الله وآیت الله العظمی از آن ها یاد می شود ( یادآوری: آیت الله به معنای نشانه خدا است و البته که تا از خداوند نشانه ای نداشته باشی نمی توانی این چنین با سبوعیت سرکوب و منکوب کنی) و خود را بر طبق آیات و روایات مالک جان و مال مردم می دانند آیا به وظیفه ارشادی خود به عنوان سیاستمداران عبا و عمامه پوشیده یا صاحبان عمامه ای که سیاستمدار شده اند عمل کرده اند و یا عمل می کنند؟ خود رهبر! می فرمایند: "بهترين، آن كسى است كه درد كشور را بفهمد، از فساد دور باشد و دنبال اشرافيگرى خودش نباشد."
برای نمونه در حوزه محیط زیست ببینیم عملکرد روحانیت شیعه که داعیه رهبری جامعه را دارد چه بوده و چه تاجی بر سر ملت ایران نهاده اند!
خداوند پدر اینترنت که از ثمرات وجود ناسا «سازمان ملی هوانوردی و فضایی آمریکا» است را بیامرزد که حضرات روحانی که پای گذاشتن بشر را بر کره ماه بر سر منابر و در مساجد کذب محض و آن را توطئه غرب و غربیان می خواندند ( پیش و بعد از فرود موفقیت آمیز آپولو 11) ، چنان واله و شیدای آن شده اند که از یک سو با توجه به پول بی حساب و کتابی که از بودجه مملکتی به حسابشان سرازیر شده است و از سوی دیگر هم چنان خُرجین شان را از خمس و ذکات خلق الله نا آگاه پر می کنند، سایت های بسیار حرفه ای و چند زبانه راه اندازی کرده اند.
به سایت این حضرات نظری بیفکنید تا صدق مدعای مرا مشاهده کنید:
آیت الله جوادتبریزی
آیت الله حسین وحید خراسانی
آیت الله سیدابوالقاسم خوئی
آیت الله سید روح الله موسوی خمینی
آیت الله سیدعلی حسینی سیستانی
آیت الله سیدعلی خامنه ای
آیت الله سید محمد تقی مدرسی
آیت الله سید محمد سعید طباطبائی حکیم
آیت الله سید محمود حسینی شاهرودی
آیت الله شیخ محمد فاضل لنکرانی
آیت الله شیرازی
آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی
آیت الله محمدتقی بهجت
آیت الله ناصر مکارم شیرازی
و برای آن که فردای روز یکی از این مدعیان عصمت و طهارت، دستکاری در اینترنت نکنند و خودشان و هواداران بلافصلشان (و وارثان آیت الله های درگذشته) نگویند که در سایت اشتباه شده است و فقط کتاب چاپ شده قبول است کتابی با عنوان رساله توضیح المسائل ده مرجع را فراهم آورده ام که شامل رسائل اسامی بالا و هم چنین آیت الله تبریزی و آیت الله نوری همدانی می باشند، البته بایدتوجه داشت که این ها روحانیت مورد تایید حکومت هستند و نگارنده برای آن که جای هیچ گونه شک و شبهه ای نباشد «رساله توضیح المسائل شیخ صانعی فقیه اهل بیت عصمت و طهارت» منتقد حکومت و هوادار جنبش سبز را نیز بدست آوردم که کلکسیون تکمیل باشد .
تمامی سایت ها و کتاب های این حضرات را کاویدم و زیر و رو کردم و تا دلتان بخواهدسخنان بیهوده ، مضحک ، غیر انسانی و ضد حقوق بشری دیدم که از فرصت این مقال خارج است ولی؛
شما در زمینه محیط زیست و حفظ آن، نگهداری از جنگل ها و مراتع و نیالودن آبها و زمین و پالایش هوا از مواد از زائده های خطرناک و حمایت از حیوانات یک کلام پیدا نمی کنید جز برای نمونه خزعبلات زیر :

نجاسات
(رساله عمليه/« احكام طهارت » - فارسی)
... خون آن جستن نمى كند مثل ماهى حرام گوشت و همچنین فضله حیوانات كوچك مثل پشه و مگس كه گوشت ندارند پاك است ، و بنابراحتیاط مستحبّ از بول حیوان حرام گوشتى كه خون جهنده ندارد اجتناب شود. مسأله ۸۶...
مسئله 102
اجزای بدن سگ و خوکی که در خشکی زندگی می کنند، حتی مو، استخوان، پنجه، ناخن و رطوبت های آنها، نجس است.
فی الواقع هیچ راه رهایی از دست این آدمکان بجز کوتاه کردن دست آنها از قدرت و حکومت برای ملت ایران باقی مانده است؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر